Σάββατο, 11 Ιανουαρίου 2020

Οι επιδράσεις που έχει η υγιεινή διατροφή στην ζωή μας.



Οι βασικότερες επιδράσεις που έχει η υγιεινή διατροφή στη ζωή μας είναι:

  • Σωματική και πνευματική ευεξία
  • Καλύτερη διάθεση
  • Πιο ήρεμος και καλύτερος ύπνος
  • Διατήρηση βάρους
  • Λαμπερό δέρμα
  • Βελτιωμένη εγκεφαλική λειτουργία
  • Πρόληψη ασθενειών
  • Υγιείς διαπροσωπικές και κοινωνικές σχέσεις

Πως πρέπει να είναι ένα γερό πρωινό


Ένα γερό πρωινό πρέπει να είναι χωνευτικό, να παρέχει ενέργεια και να περιέχει τουλάχιστον 2 ποτήρια υγρών. Μερικά παραδείγματα είναι τα εξής:
·       Ένα ποτήρι γάλα με αρκετά δημητριακά και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκαλιού.
·       Γιαούρτι με αρκετά δημητριακά, 1 φρούτο κομμένο και 2-3 κουταλάκια του γλυκού μέλι.
·       Ένα ποτήρι από διάφορα φρούτα χτυπημένα στο μπλέντερ και 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με βούτυρο και μέλι.
·       Ένα τοστ με μαύρο ψωμί, τυρί και γαλοπούλα μαζί με ένα ποτήρι φρέσκο χυμό και ένα ποτήρι νερό.
·       Μilkshake (από γάλα χτυπημένο με 1 μπανάνα ή μερικές φράουλες) και 3-4 κράκερ μαζί με μαλακό τυρί για επάλειψη.
·       Ένα ποτήρι γάλα, μία φέτα κέικ και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό.